Trouw trekt 126 artikelen van Perdiep Ramesar in

thumb

Nieuwsbron: NRC
Categorie: Binnenland
Gepubliceerd: Zaterdag 20 December 2014 om 07:32

Trouw trekt 126 artikelen van de vorige maand ontslagen journalist Perdiep Ramesar in. De krant zegt vandaag, na extern onderzoek, dat hij jarenlang “een onverklaarbaar aantal niet-traceerbare bronnen” heeft gebruikt. Ook de veelbesproken reportage over de ‘shariadriehoek’ in de Haagse Schilderswijk, uit mei 2013, is ingetrokken.

Ramesar beging meerdere malen “een journalistieke doodzonde”, zeggen de onderzoekers van de onafhankelijke commissie (Jeroen Smit, hoogleraar journalistiek, …

Lees het volledige artikel



Gerelateerd Nieuws:


4Nieuws maakt gebruikt van cookies. Wat houdt dit in ?
[lees meer]     [akkoord]
Zoek op 4Nieuws: