"En de Loden Leeuw voor de irritantste reclame gaat naar..."

thumb

Nieuwsbron: NOS
Categorie: Binnenland
Gepubliceerd: Maandag 2 December 2019 om 14:07

Vanavond maakt consumentenprogramma Radar de 'winnaars' bekend van de Loden Leeuw. Dat is de prijs voor de irritantste reclame van dit jaar. Ook wordt bekend wie volgens het publiek de vervelendste BN'er is.

In de race zijn de Duitse bouwmarkt Hornbach, snoepfabrikant Haribo en webshop Lampdirect. Kanshebbers voor de irritantste BN'ers zijn Marijke Helwegen (SecuStrip), Sjaak Swart (Toto) en Paul Haenen (Pricewise).

De reclame van genomineerde Hornbach vinden kijkers volgens Radar …

Lees het volledige artikel



Gerelateerd Nieuws:


4Nieuws maakt gebruikt van cookies. Wat houdt dit in ?
[lees meer]     [akkoord]
Zoek op 4Nieuws: